20 Eylül 2007 Perşembe

Zeynep BAŞARAN & Eda Nur GENCER



Henüz Soyadlarımız değişmemişken yazmak istedim, belki de değişmiyecek bu gidişle:)))

Kızım evde kaldık evde :)))


Yıllardan bir yıl işte tamam tamam söylüyorum sene 1999. Avare günlerdeyiz. Bu iki şahıs için düşündüklerim:

Kaygusuzlar, Serseriler, Yağmurlu ve Soğuk Havalarda Okul Bahçesinde Dolanan Akılsızlar, Dertleri Zevk Edinmişler, Başıboşbırakılmayagelmezler, Konuşacak Hep Birşeyleri Olanlar, Cahil Cesaretliler, Yıkılmadım Ayaktayım Tripliler ...


Ben bu iki şahsı çok severdim, hala da seviyorum. Çok değiştiler ama hala Cahil Cesaretliler...

3 yorum:

komodusa dedi ki...

kimler değişmedi ki? bırak onca seneyi, lisenin başı ile sonu aynı mıydı ki?
neyse mevzuuya geleyim pek neseli cikmissiniz massallah, hep ole olursunuz umarım,
bizler de severiz sayarız bu iki şahsı,hurmetler...

Adsız dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
ZeyneP dedi ki...

Sayın isimsiz;
Bari hangi birimiz olduğunu söle de anlayışsız zannından birimizden biri kurtulsun töhmet altında kalmasın