9 Eylül 2007 Pazar

1 eylül 2007

1 eylül 2007 İş görüşmesi sebebiyle gittiğim istanbulda çektiğim fotolar:) Aslında iş görüşmesinden umudum yoktu sadece nasıl bir şirket aylık 8 milyar civarı para verir die merak etmiştim birde belki kimseyi bulamazlar yetiştirmek falan için 2-3 e beni alırlar demiştim. İş görüşmemi yaptığım sıralar erhanda istifa etmiş yattığı sıralardı. Ertesi gün cumartesi Alperle BJk te buluşup erhanların evine biraz yokş cıkarak çıktık.
Son derece ilginç manzaralı balkona sahip evin balkondaki metal kapatmayı erhan ın ev arkadası serhan kesmiş (yukarda fotoda ortada) güzel olmuş. Tam mahalle havası hakim balkona otur seyret dur. Esra yı arasakta önce oyaladı sonra salladı.
Alper ev taşınma olayları nedeniyle güzel kilo vermiş bende mi ev tasısam ne diyorum ama hiç sevmem ev taşımayı ...Bizde BJk iskeleye gidip cay fln içtik. Sonra Onur geldi ordan cıktık. Bizde BJk iskeleye gidip cay fln içtik. Sonra Onur geldi ordan cıktık Alperin evi için biraz malzeme almaya Cevahire gittik. Orda kaldığım süre içinde inşaatı durmu ben mezun olunca birden bitip açılmış devasa bi alışveriş merkezi. GEzmesi zor zaten karışık . İçinden garip bi tren geciyor.

Hiç yorum yok: